Kies een locatie
Openingstijden
Gewoon & Lekker
  • Maandag 10:00 - 15:00
  • Dinsdag 10:00 - 15:00
  • Woensdag 10:00 - 15:00
  • Donderdag 10:00 - 15:00
  • Vrijdag 10:00 - 15:00
  • Zaterdag 11:00 - 14:30
  • Zondag Gesloten
10:00 - 15:00
Harselaarseweg 59, 3771 MA, Barneveld
Openingstijden
Cafetaria
  • Maandag 10:00 - 15:00
  • Dinsdag 10:00 - 15:00
  • Woensdag 10:00 - 15:00
  • Donderdag 10:00 - 15:00
  • Vrijdag 10:00 - 15:00
  • Zaterdag 11:00 - 14:30
  • Zondag Gesloten
10:00 - 15:00
Harselaarseweg 59, 3771 MA, Barneveld
Openingstijden
Restaurant
  • Maandag Gesloten
  • Dinsdag Gesloten
  • Woensdag Gesloten
  • Donderdag Gesloten
  • Vrijdag Gesloten
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten
Gesloten
Harselaarseweg 59, 3771 MA, Barneveld
Openingstijden
Gezond op het werk
  • Maandag 10:00 - 10:01
    11:00 - 11:01
    14:59 - 15:00
  • Dinsdag Gesloten
  • Woensdag Gesloten
  • Donderdag Gesloten
  • Vrijdag Gesloten
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten
Gesloten
Harselaarseweg 59, 3771 MA, Barneveld
Openingstijden
Op rekening
  • Maandag 09:30 - 18:30
  • Dinsdag 09:30 - 18:30
  • Woensdag 09:30 - 18:30
  • Donderdag 09:30 - 18:30
  • Vrijdag 09:30 - 18:30
  • Zaterdag 10:30 - 14:30
  • Zondag Gesloten
09:30 - 18:30
Harselaarseweg 59, 3771 MA, Barneveld
nl
nl
En
Fr
De

 

Veelgestelde vragen over ons restaurant

 

 

Restaurant, algemene vragen

Op welke dagen zijn jullie geopend?
Dit kan je zien aan de onderkant van onze website.

Hebben jullie een kinderstoel en een kinderspeelhoek?
Jazeker, wij hebben kinderstoelen en een kinderspeelhoek. Tevens hebben wij een commode om de kinderen te verschonen.

Mag ik mijn hond meenemen?
Nee, honden zijn helaas niet toegestaan in ons restaurant m.u.v. officieel erkende hulphonden.

Kunnen we buiten dineren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Ik ben mindervalide. Is uw restaurant rolstoelvriendelijk?
Ja, geef het bij de reservering aan en wij zorgen voor een gezellige tafel dat goed bereikbaar is met een rolstoel. Wij hebben ook een mindervaliden toilet.

 

 

Restaurant, vragen over Vakantieveiling

Ik heb een vakantieveilingbon, wat houdt dit precies in?
U heeft een bod gedaan op een arrangement in ons glasgrill en barbecuerestaurant. Klik hier om het arrangement te bekijken. De verdere voorwaarden hiervoor staan vermeld op de waardebon van Vakantieveilingen.

U kunt er voor kiezen om arrangement voor een meerprijs uit te breiden naar een vlees/vis arrangement of vis arrangement. Dit kan je in het restaurant aangeven, en wordt van tevoren uitgelegd door de gastheer of gastvrouw. Klik hier om de menukaart te bekijken.

Ik heb een vakantieveilingbon, hoe kan ik bij jullie reserveren?
De reservering mag je plaatsen via de website van Vakantieveilingen. Daar kan je ook direct zien wat onze beschikbaarheid is. Als je geen vakantieveiling bon hebt ben je uiteraard ook van harte welkom!

Kan ik nog wel via de mail of telefonisch reserveren als erop vakantieveilingen staat dat er geen beschikbaarheid is?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Als er vermeld staat op vakantieveilingen dat er geen plek meer is, hebben wij geen vrije tafels voor die dag.

Ik heb een vakantieveilingbon voor vier personen maar ik wil graag met meer personen komen, hoe kan ik dit reserveren?
Je kunt bij het veld ‘opmerkingen’ aangeven hoeveel personen je extra bij wil reserveren. Dit tegen een meerprijs van €7,50 per persoon voor het standaard vlees arrangement. 

Ik heb twee vakantieveilingbonnen en wil voor acht personen reserveren, hoe kan ik dit doen?
Via vakantieveilingen kan je een reservering plaatsen. Je wil twee bonnen gebruiken dus maakt met beide bonnen een reservering onder dezelfde naam en vermeld ook bij het veld "opmerkingen" dat je met 8 personen komt en met twee bonnen reserveert.

Mocht het zo zijn dat er nog wel twee plaatsen open staan op een bepaalde dag maar niet op dezelfde tijd, geef in dat geval bij de opmerkingen ook aan welke tijd je voorkeur heeft, dan nemen we contact met je op.  

Ik heb een vakantieveiling bon maar de bon is verlopen, kan ik toch nog reserveren?
Nee, als de bon verlopen is kunnen wij de bon helaas niet meer aannemen. 

Lege winkelwagen
Geen producten
Sluiten